2009-11-02

helgen som var

jobbade dag i fredags... slutade i tid så ja kunde hämta neli på dagis =) bara vi hemma sen... fikade å myste ner oss på soffan framför Pippi (men den e inte så bra längre)... Roger och sixten kom hem, hade hämtat L.. Tacos, Idol å somna på soffan... FREDAGSMYS!

Lördag jobbade ja 7-21... två timmars rast på mitten.. tillbringade dom i anhörigrummet på hemmet... sov som en gris.. vakna frusen.. när jag kom hem hade flickorna tjejkväll.. hade ingen annanstans att vara antar ja.. för annars springer dom ju inte ´direkt ner dörrarna till oss.. Att bli utnyttjad är underskattat.. Skämt åsido... Tycker det är bedrövligt, jobbigt och hemskt att se på från sidan. Jag har gjort ett medvetet val att dra mig undan, tycker inte att det är värt det.. men den jag älskar tär det på... och honom bryr jag mig om...

söndag: unge herrn vakna fem... så ja fick massa gjort alldeles för tidigt på morgonen... efter frukost gick vi till lekplatsen, hela familjen- ja, roger, neli å sixten... mysigt.. men jobbigt... hade ett långt samtal med min man medan barnen grävde... om barnen, hans barn och våra barn, om förväntningar, om hur vi ska få T att förstå att det är bäst om... startade igång mig iaf.. lr mig e väl fel att säga.. huvet iaf...
tipspromenad sen... funkade la sådär.. neli va mindre pigg på det.. slutade med att hon och jag satt i bilen och väntade på roger och sixten medan dom gick...

kort och koncist... sån blir jag när nåt är jobbigt... trycker på play-knappen...

ta hand om varann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar