2009-08-11

när, var hur och varför...

hej...

efterhand som jag kommer in i det här och förstår helt hur man gör kommer introduktionen bli mer utförlig... detta får räcka för stunden...

neli e nu 5 år, fem å ett halvt snart närmare bestämt.. sixten fyller 7 månader på fredag... å det självklara blir då att man, som alla föräldrar (?) envisas med att hurtigt säga - va fort tiden går! vart tar den vägen egentligen, tiden!?!

men ja måste säga.. att för min del ÄR det så... var i h-e tar tiden vägen...
å nu ska jag snart börja jobba igen me.. dock bara 50%, men ändå... ont om tid har ja ju gott om nu, va händer då sen?
detta är svaret på frågan längst upp (när, var hur och varför)...
jag tänker blogga för att ha en variant av dagbok för mig själv som kan ge mig en hint om hur jag disponerar de 24timmar/dygn vi har getts..
å ja tänker blogga för att den tiden det tar är EGENTID... ni som vet vad d e, hör av er!
bloggen kommer oxå fungera som en sorts ventil - för jobbiga saker, för trista saker, för rätt kul saker, för vardagliga saker, för helkul saker, och för känslor och tankar som man inte alltid kan få ur sig på nåt annat sätt än att skriva ner det...
sen tänker jag blogga för att jag tror att det är rätt kul oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar